Dag 1 och början på resten av December

Hej!
Nu sitter fröknarna P i soffan under filten tillsammans:-)! Äntligen mysmorgon tillsammans, underbart. Ella sov mellan oss inatt, eller ska jag säga på mig, hon låg som en klisterlapp igen mot min rygg. Vaknade imorse av lite kraffs kraffs på ryggen och en massa fniss fniss:-)! Sen lite frukost och nu är vi då i soffan. Kanske kommer njuta av mysmorgon ända in på eftermiddan...


Iallafall. Tänkte baka idag, lussekatter, köpte ju alla ingredienser igår. Sen sno ihop en pepparkaksdeg kanske.. Också vill jag möblera om, låg sömnlös inatt och tänkte på just ommöblering. Happy Happy Jonas kommer vara idag när han kommer hem:-). Lite annat julstök ska jag fixa med också.. Älskar verkligen den här tiden på året!


Har ni öppnat första luckan och kollat på julkalendern? Här tände vi nedräkningssljuset imorse och ska öppna chokladkalendrarna ikväll:-) Julkalendern lämnar vi nog åt sitt öde, vi har Gyllene Knorren på dvd som nog får rulla istället.

Kanel är en favorit. Köper massor massor. Luktar gott också:-)

 

 

Nej nu är min dotter alldeles jätte rastlös, så dags att ta tag i dagen och inse att mysmorgon för denna gång är slut. Har jag berättat vad hennes nya favoritord är...? Japp, bajs!! Det säger hon heeela tiden. Hrrm. Pappa och Bajs. Och off-off så fort hon ser ett djur:-).

 

Ha en fin första december! ♥

 

Psssssst.... Nattöppet är tillbaka i Bräcke! Det är nu på fredagkväll/natt. Det som var så mysigt, får se om man gör en stökresa...




 

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag och A (främst A) bakade lussebullslängder i förrgår. Iatället för två längder vart det en plåt full.. haha.. men huvudsaken är man har kul! Och gott blev det! ;)

2011-12-01 @ 10:46:12
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0