Drömmar...

Hej!

Just idag önskade jag att jag var inne på ett härligt juligt Birsta City....


... så skulle jag gå in Indiska och tråna efter dom här temuggarna...

 

.. kolla in julens finaste adventsljusstake..

.. greppa den här och gå in ett svettigt provrum, dra på mig den och konstatera att den passar perfekt till jul och nyår..

.. sen skulle jag gå vidare till Åhléns och fingra på den här bågen och inse att jag behöver minst 3 stycken, men titta är gratis...

.. sen skulle jag gå vidare till varuhuset bredvid Ikea och rycka åt mig två ex av den här ljuvliga sänglampan och ge dom till en fin sambo i julklapp:-)!

 

 

.. men idag är jag bara hemma och kommer så vara tills det blir dags för jobb. Men drömma får man ju:-)!

 

Iallafall. Det väntar en jobbpass idag och sen hela helgen. Ikväll ska jag försöka smida nyårsplaner så gott det går. Sen är det ju fredag så något gott kanske det blir till tv'n...

 

Ha en fin fredag och tänk på mig idag i detta snöoväder att jag kanske kanske måste jobba ända in i midnatten...:-)! ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0