God kväll!

Vad gör ni raringar? Här har jag precis röjt och rensat Ellas rum, tack å lov gick det smidigt.. Hänsynslös mor men allt kan inte vara framme samtidigt;-) Skönt att ha det gjort, så nu kan jag fortsätta göra jul där. Sen har jag städat undan efter festen och torkat golven. Tvättat julklänningen.... Eller vänta nu, den har ju inte kommit än...? Iallafall. Nu ligger jag i fas inför juleafton! Har inte tagit fram en enda tomte dock, men det känns inte som min stil, jag håller mig till blommor, mossa, kaneler, ljus, lyktor.... Ska kanske skramla fram någon liten söt tomte för Ellas skull:-)!


Gjorde en rajd på byn förut och kollade läget. Köpte lite jul-lukta-gott och såg en liten sak som Ella ska få asap. Ska även på stjärn-jakt, Ella ska få en av gammelfarmor. Tyvärr tror jag utbudet är ganska skralt men den som söker den finner:-)!


Ska kolla upp mms-bloggning, verkar kul...! Men nu Tomten är far till alla barnen, älskar den filmen:-)!! Ett glas julmust till det så.


Ha en fin måndagkväll! ♥



Kommentarer
Postat av: Helena

"DU HAR FÖRSTÖRT MIN JULAFTOOOON!" ;D

2011-12-20 @ 07:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0