I Dagmars fotspår

En julklapp som inte var en julklapp men blev en julklapp för mamma bara råkade ha en kaffeservis över. Oops - det är vad som kallas att fynda det :-). Jag gillar gamla sköra serviser framför mer tåliga moderna ditos. Kafferep någon?

 

Hej,

Dagmar?! Ja ord är inte nog för det. Det mesta rullar väl på nu.. Tänker på dem utan ström. Hugaligen. Iallafall. En fullspäckad dag på jobbet blev det - men trolla med knäna och hoppas på det bästa :-)! Imorgon väntar jobb igen sen gör jag helg på torsdag. Och inväntar en fin vän! Sen blir det ju nytt år och sånt också. Dags att förbereda nyårsmenyn....?! Lite nytänk och en massa krydda tror jag på i år. Får hoppas våra inbjudna gäster kommer också :-). Ska förbereda lite annat smått och gott inför det imorgon.

 

Har ni plockat undan julen? En del (har jag hört ;-)) slänger ut den direkt efter jul. Not Me. Jag väntar gärna till tjugondedag knut(= då ska julen ut). Dock rök den nerbrunna adventssljusstaken idag.

 

Nu ska jag kolla in H&M Spring - haleluja. Redan?! Vet dock att jag kommer klicke klicka :-)! Även spanat in fint på mellandagsrean ... så klick it magistern.

 

Ha en fin kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0