Julen 2011

Morgonen började hemma hos oss, här två förväntasfulla små. Ella blev glad över sin skrållan :-)

 

Sötaste kusinerna

 

Små hjärtan

 

 

Eftermiddagen spenderades i Bräcke, här lite paket under granen :-))


Till sist lessnade Ella (??) på alla paket och satte sig i korgen och filosoferade en stund..

 

Lite av paketskörden, ny parfym, nya sänglampor, roligt pussel till Ella och fina dukar av mormor..


Också vi förstås ♥

 

Hallå i stugorna,

Vilken natt och morgon vi haft! Stormen Dagmar gjorde ju oss sällskap inatt och undgick nog ingen. Fy vad det stormade. Vid tre blev vi strömlösa och var så en lång stund in på eftermiddagen. Tänker på min mormor som fortfarande sitter utan ström. Men förhoppningsvis är ordningen återställd snart.

 

Iallafall. Julen 2011 blev en mysig lugn variant. Precis i min stil. Morgonen började hemma hos oss med gröt, skinka och allt annat gott som hör till. Sen åkte vi vidare till Bräcke och var där. Ella hade nog en helt fantastisk dag ♥

Ellas bästa (om man måste välja) julklapp var nog den lilla dammsugaren, oj oj vad hon lekte med den. Mamman blev jätteglad över ny parfym och fina presentkort. Pappan fick ny varm mössa och julskjorta :-).

 

Nu ska den här trötta mamman passa på och vila inför jobbdag imorgon. Jag och Jonas är solokvistar men han ska se något program om Peter Forsberg som absolut inte intresserad mig ;-).

 

Hoppas ni haft en fin jul och god fortsättning! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0