Julkulor

Julklappar bara för mig:-)!

 

Japp, jag unnade mig lite nytt till badrumsskåpet. Ny ögonfransböjare, den gamla betedde sig som en sax dvs klippte mina fransar. Googlade lite grann och hittade en text om vikten av att använda rätt verktyg, som t ex skonsama tänger. Ett klick senare var den här köpt som är väldigt bra, ger ingen "kant" jag fått med andra tänger. Lily Lolo-burken innehåller ett mattande puder och ska bli intressant att testa. Är annars anhängare av Id Bare Minerals, men detta ligger på halva priset så valde det lite billigare alternativet. Krullkrämen är från Macadamia Natural Oil och är säkert lika bra som allt annat från det märket. Hur gör ni med smink osv...? Dyrt eller billigt? Jag köper väldigt sällan smink, mascara har jag som "stående" inköp och brukar byte varannan-var tredje månad. Allt annat jag har räcker i nästan ett år därför köper jag hellre dyra märken när jag vet att jag faktiskt använder upp det. Tänk PPA = pris per användning:-)!

 

Har gjort en rejäl mathandling nu ikväll, är jättesugen att testa årets julklapp, dvs matkassen! Så skönt att slippa åka på affärn i dessa kallgrader... hmm, bor lite fel till för det.

 

Kvällen vigs åt glögg och min käre sambo. Är sugen på en ny blogg också men vi får se:-). Vad ska ni göra ikväll?

 

Trevlig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0