Julpynt!

Hej tisdag!

Idag passade jag på att julpynta på Ellas rum, medans hon sov såklart:-).

Åh mamma va har du hängt upp för skoj här...?

 

Ett alldeles nystädat rum... hrrrm...

 

Gillar stilen med nappflaskan:-)!

Fina vimpeln på plats. Den har mormor gjort såklart. Kanske det skulle hänga fritt istället...? Hrrm... biga bekymmer:-).

 

Gillar Ellas rum skarpt men det känns som något fattas. Eller så är det för att de flesta möbler är så små och låga som det känns lite 'tomt' ;-)! Är lite inne på att göra en läshörna med sittkuddar och kanske en mysig lampa. Ett skåp för alla tusen leksaker skulle också behövas. En fin tavla är jag också på jakt efter men vi tar det pö om pö.

 

Dags att koka ihop middag. Jag ska iväg och jobba ikväll. Hoppas på lugn och fin resdag idag. Många många julresenärer i farten antar jag.

 

Ha en fin tisdag! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0