Klick it magistern!

Nej, jag kunde inte hålla mig.... Denna blev nyss hemklickad och lilltösa ska få den av hela familjen Persson:-)!

 

Ja, se barn... Det är svårt att hålla sig från att inte handla julklappar. Det blir lätt en överdos (som ifjol), men i år ligger vi på bra "nivå". (faktiskt bara några få presenter och några fler julklappar;-)). Ja tills ovan sak dök upp:-)! Jag ska iallafall stor-röja på Ellas innan helgen!! Typ ta undan lära-gå-vagn, massa "bäbis"leksaker osv. Så svårt för hon leker ju egentligen inte, hon drar mest bara runt på saker och lägger dem överallt. Det kanske är en lek..? Jaja, lite röjning är inte fel så det blir så imorn!

 

Bävar för den dagen det är dags för Barbies, åååhh.. tusenmiljoner småsaker !! Vet ju att jag blev tokarg varje gång mamma råkat dammsuga upp en yttepytteBarbiesko och tvingade henne att rota fram dem ur dammsugarpåsen. Härliga barn:-)!

 

Nu ska jag ta och vila för jag har nog fått härlig magkatarr av allt stressande. JustlövIt.

 

Å sen på hela alltihopa blev jag sjukt bäbissugen!! Åååh.. ett litet knyte. Mhhm. Ja det kanske är tur att jag och Jonas inte ses under vaken tid för tillfället:-)!

 

Tjing! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0