Nattuggla

Rost, patina, metall... love it! Ja t om konservburkar älskar jag :-).

 

Hallå kväll/natt!

Har haft en jättemysig eftermiddag hos farmor/gammelfarmor. Gick dit när Ella sovit klart och blev kvar där hela eftermiddagen. Gick och fyndade en jättefin ljusstake till Ellas rum! Ja det var ju en julklapp från farmor :-)! Sen naturligtvis en liten klapp samt något litet till moi..... för jag är så bra!! Typ.

 

Iallafall. Nu har vi fått låna en hyrbil vår bil är ju på verkstan och ojsan hoppsan - det drog ut på tiden jättelänge. Pah. Men bil har vi nu så vi tar oss iväg till Sundsvall imorgon. Big Day med lungröntgen för Ella. Hoppas hoppas på att allt klatter är borta. Hon är helt otrolig min tös tycker jag. Fantastiskt stor nu och går sin egen väg. Herregud hon satt hos farmor och ritade idag?! Visst det hamnar lite utanför men ändå, vilken grej! Pratar och skäller (på mig) hela tiden :-)! Mammas mammas hjärtehjärtegull!

 

Jag är inne i ett flow som vanligt så här dags på dygnet. Byt dukar, kuddar ... jaaaja. Bra där fröken Matilda, eller ska jag säga fröken Nattuggla? Kvällen/natten är min tid! Men känner mig rätt nöjd för kvällen och ska sätta punkt nu.

Sov gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0