Rea tips



För den som vill går det att fynda mycket fint på H&M just nu... Tips, deras home-avdelning! Finns hur mycket fint som helst och allt jag beställt därifrån har varit av bra kvalité, bättre än kläderna;-)! Julklappstips kanske...?


Hej Torsdag,
idag ska jag greppa penseln igen och börja måla. Målade fönstret i hallen igår (äntligen!!) och känner sånt lugn när allt träfärgat blir vitt så jag fortsätter idag:-) Ett gäng möbler tänkte jag måla om idag. Lite annat småplock ska hinnas med under Ellas nap också.. Men vi börjar med målning och ser hur långt jag hinner.


Blir pannkaks-lunch här idag iallafall, det är ju torsdag..! Så pannkaka it is:-)! Ska försöka övertala någon att vi måste åka en sväng också för att hämta något jag velat haft lääänge. Hrrm. Puss, puss!



Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0