Something about LJUS!

Hej!

Nytt år på G... Fick ett ryck och slängde ut granen. Så nu går vi mot nya tider anno 2012 :-)! Har ni förberett allt inför den stora aftonen imorgon..? Vi Jag ligger bra i fas. Ingen efterrätt gjord, ingenting förberett... just a lot of ideas, ingen fara med andra ord. Trängas med alla andra galningar imorgon och sen hoppas på det bästa :-). Nejdå - allt är ganska ordnat så gott i magen ska vi nog få. Köpte ju crustader i veckan så då är allt grönt (de brukar vara tvärslut på nyårsafton, även vanlig rostfranska - tips, tips). Har påbörjat en dukning och tusen idéer flöder i huvudet. Att förhöja är ju aldrig fel :-)!


Iallafall. Jag har haft världens bästa tjej här igår och idag. Nu är jag lycklig i hjärtat. Åh min älskade älskade vän! Tiden går alltid så fort när vi gafflar igång :-). Tänk att va en fluga på väggen då va...! Laxmiddag, chips å dipp, massa prat och jag känner mig rik. ♥



Nyförvärv, fick ju ett presentkort i julklapp. Denna slog jag till på efter många om och men. Den stog det Matilda på. Fin va :-)? Har ni handlat upp era ev. presentkort eller julklappsslantar..?

 

Har ni några nyårslöften? Här finns många att ta av - om jag skulle vilja det :-). Brukar inte lägga löften, eller brukar inte följa dem och då blir man ju besviken. Ska försöka satsa på något hållbart :-).

 

Hrrm dags att googla recept på skagenröra. MMMUMS!

 

Ha en fin nyårsafton! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0