Söndagstänk

Mjuka klappar skulle uppskattas här...! Från h&m och ikea. Den första översta bilden är från h&m och någon slags linne-variant, ser himla mysig ut så det vill jag testa. Dock väldigt dyrt.. Får börja med ett örngott:-)! Vet ni förresten vad mössen är för örnen..? Jo, örngott, haha!

 

Hej söndag!

Är trött och nyduschad så jag ska nog krypa ner i sängen alldeles snart. Men först kolla klart på Beck of course! Imorgon är det måndag igen och jag är ledig:-)! Lillskrutten har feber igen... så here we go again. Får hoppa över morgondagens luciatåg med andra ord, himla trist!! Kan ni inte skänka lite immunförsvar hitåt...? Tack:-)!!

 

Ska försöka tänka positiva tankar ett tag nu.. En del saker som gått emot oss ett tag nu så behöver reloada ♥ En positiv sak är att jag fått iväg en del gamla saker via FB köp & sälj-sidan, en liten slant men desto mer utrymme inbringar det:-)! Perfekt!!

å lena jag har inte glömt bort dig men har inte orkat svänga förbi efter jobbet... min bransch har varit hårt utsatt i helgen ;-))

 

Vi hörs imorgon va?

KRAM! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0