Stress-strejk

Här är "lånet", ett gammalt symaskinsbord. Fint tycker jag! Har jag lite mer plats att göra jul på :-)

 

Hej torsdag!

Dagarna går SÅ fort. Snart är vi på dagen D:-)! Här råder ett lugn men snart är det fullt ös som gäller, åh känner mig stressad. Dels över att vi inte har någon bil hemma (kylen ekar tom) och sedan ska jag jobba tidig eftermiddag.. Svårt att få allting att gå ihop tycker jag men farmor kommer ju och tar vid sen idag. Men just att inte kunna åka på ica när man vill... försvårar livet en aning! Sen på allt är det ju kalas *2 till helgen... Men vi fixar inför det imorgonkväll. Tror jag;-)! Sen kan ni lägga till att jag inte sett skymten av Jonas sen.... Ja sen när då? Men men sånt är livet ibland.

 

Har tusen samtal att ringa idag också. Måste fixa ett intyg, ringa andra samtal och.... pjuuhhh:-)! Åh hua längtar verkligen efter lite lugn vardag.

 

 

Hittade perfekta julklappen åt Ella! En STOR US!! Hon skrek direkt USSSS när hon såg den :-) Hon älskar ju sina snuttefiltar så jag tror den här skulle göra henne överlycklig. Hmm, vi får fundera:-)

 

Ha en fin dag iallafall! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0