Ella och namnsdag

Hello lördag! Wzzup? Här rivs det väggar, lister, bräder.. you name it. Allt som kommer i Jonas väg ryker. Men kul att det börjar ta fart!
Jag donar med lite av varje, Ella har precis somnat igen. Mamma och Pappa for nyss härifrån, de kom med en namnsdagspresent åt Ella. Hennes första "riktiga" skor, supersöta! Längtar tills det blir dags för knubbiga Kavat skor, dom är så söta.

Vi "firade" Ella imorse med ett litet paket och ett försök till att somna om. Sen lite godare frukost, för hennes del lunch ;-) Brukar ni fira namnsdag? Brukade alltid få något litet paket när jag var liten på min rätta namnsdag, lite mysigt tycker jag. Paket är ju alltid kul! :-) Dock var det ett mjukt paket till Ella så hon tyckte inte innehållet var så intressant ;-)


Nu ska jag försöka hjälpa arga snickarn.. Sen laga någon middag.



nya varma skor till Ella



gulligt kort Ella fick av mormor & morfar på alla ♥ dag

Trevlig lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0