f r e d a g !

Åh, sol! Inge mera snöstorm? Trodde seriöst att vi skulle bli insnöade ett tag. Så hoppas det här härliga vädret håller i sig och att NÅGON plogar Kyrkvägen så vi kan gå ut.

Ella vaknade lite lätt när pappan for på jobbet, men hon somnade om för vid åtta stod hon i sängen och tjattrade. Skönt med en liten sovmorgon :-) Men nu ska vi kliva upp och baka tror jag. Har ju börjat dricka kaffe så må ju ha något gott till ;-)

Vet ni vad? Nästa vecka har Ella namnsdag två (!) dagar! Först den 16:e, Julia, och sen den 19:e, Ella. Läge att fira då! ;-) Måste kolla på ny overall åt henne, hon har börjat växa ur björndräkten. Och det känns som att vintern är här för att stanna iallafall ett par månader till....


Trevlig fredag, nu ska jag förska få min unge att mysa med mig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0