full fart framåt

Fick sovmorgon, Ella sov som en stock från 18 till 8,15 imorse.. händer inte alltför ofta ;-) Sen sussade hon i någon minut till, helt perfekt morgon med andra ord! Däremot har det vräkt ner snö hela dagen, så måste ut ikväll och skotta. Ha ha ha, Jonas är borta och jag får skotta, ha ha ha. Han ska få igen ;-)

Följer grabbarna på facebook, ibland kommer det någon bild eller uppdatering. Kul jul, synd att min helg blev inställd. Det är alltid kul att åka bort, spelar ingen roll var man åker heller. Blir lika glad att åka till Fränsta jag..


Går i kökstankar! Har två alternativ att välja mellan, det ena lite större och såklart dyrare, det andra enklare men också billigare! Hmm hmm, svår nöt att knäcka!



Dyrare, större men också roligare?


Klassisk, enkel, färgglad..

Ja nu är jag kanske ute i lite väl god tid, men så småningom ska det in ett litet minikök här så Ella kan laga mat också :-) Jag själv hade den klassiska röda Micki-spisen som liten, men den ska få husera i den blivande lekstugan (som morfar lovat göra).


Det är full fart på Ella! Kryper som aldrig förr :-) Roligt, en del barn kryper ju aldrig, t ex Elise hon hoppade fram på rumpan hon. Jonas ålade... Bäst man har koll nu när det är en liten på upptäcksfärd, allt stoppas i mun! Från minsta dammkorn till grus.


Fick rejält med rolig post idag! Ska botanisera bland den ikväll.


Nu ska jag fundera på middag, blir nog tacos. Det är liksom det jag lever på när Jonas är borta. Och lugn, Ella får annan mat.. Skulle kunna döda för min nya craving också, Marabou mörk choklad Passionsfrukt, men har ingen lust att åka på ica med en uttråkad unge ;-)


Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0