Kånken

Hallå torsdag!
Fick en liten sovmorgon,
var välbehövligt. Men huvudet har ändå svårt att hänga med. Tror jag behöver frisk luft, men det var så himla kallt igår när jag gick så vi får se.

Det känns som jag hade något viktigt att göra idag? Men så viktigt kan det inte vara om jag glömt bort det ;-) Ska nog krypa ihop i soffan med en eller två tidningar! Det är viktigt..

Igår la vi ut bebisgrejer på blocket. Uh. Jag som är så bebissugen, jag grät en skvätt faktiskt. Tror Jonas blev nervös också, ha ha. Inatt drömde jag dock att vi glömde Ella på Ikea, så kanske vi ska nöja oss med en så länge ;-)




den här vill Ella ha den dagen hon börjar dagis, sa hon igår ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0