lovely friday

Hallå hej, fredag för fullt. Städar, tvättar och sådant roligt inför helgen :-) Ska snart börja förbereda middag, det blir tacopaj a la Jansson ;-) Måste nog ringa fru Jansson för lite råd om inte Jonas kommer ihåg hur kocken gjorde.

Imorgon har Ella namnsdag, hade beställt en liten grej som inte hann (!) komma.. Lite putt!! Ibland får man paket redan dagen efter ibland tar det mer än 3 dagar sen grejen är skickad..? Posten, posten, jag hatar att vänta!
Ett annat bekymmer vi har är att sopgubbarna missade vår soptunna så den är otömd. Jippie.

Nu har lilla vilddjuret vaknat, dags att leka leka leka. Helst med sådant man inte får röra också.. Full fart!




ella hos farmor igen!

Jo.. Om man känner att man vill överraska sin käresta på allra bästa vis, vad gör man då? (present, upplevelse..) Har några idéer men lite tips är välkommet!
För övrigt så måste jag säga att jag är nykär i Jonke. Sånt som händer Matilda när våren börjar nalkas ;-)) Undra om jag är som älgkorna? Hör ni något bröl så vet ni att det är jag som gått i brunst!

Trevlig fredag & helg!

Kommentarer
Postat av: Helena

låter som du har det superhärligt med lilla familjen, toppen :)

2011-02-18 @ 16:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0