Lyckliga gatan

Lillfisen vaknade åtta imorse, helt ok. Mer sånna mornar, tack. :-) Åt frukost och allt sånt, sen iväg på byn. Hittade en overall till Ella, hade ju tänkt beställa men slut överallt. Hittade en ensam rackare kvar i storlek 80, dessutom 70 % rabatt! Perfekt, kostade inte många kronor. Sen fingerfärg, ska göra tavlor med lillfisen tänkte jag.. Men jag börjar ångra mig lite där, avvaktar nog tills hon är lite (läs mycket) äldre.

Jaa.. Hann med att skaffa ett eget ICA-kort också. Tjoohoo.


Besökte två sjuklingar också, krya på er. Jag känner mig också snurrig, men tror det är hostmedicinen.. Får hoppas det.

Nu ska jag göra middag till en liten en, och sen till en stor. Wish me luck ;-) Ikväll blir det nog tv och OSTKROKAR! Om jag får bestämma.. Det får jag också, vilken tur jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0