Mamma!

Du har ju alltid sagt att jag borde börja samla på något, typ en servis eller så. Nu har jag hittat något jag kan tänka mig att få i present flera år framöver ;-)) Det här med servis återkommer jag med ;-)



Iittala Essence vitvinsglas (finns rödvin och vattenglas också)

Helt lovely om ni frågar mig. Är ni fler som gillar Iittalas grejer (finns massa massa fint) så passa på med det här tokigt bra erbjudandet på family living. Tidningen är också bra! :-)

Nu ska jag (försöka) sova, månen var helt jäkla sjukt stor förut ikväll! Brukar få bekymmer när månen är på fyllan, hoppas inte jag får det inatt. Imorn namnsdagsfrukost med E l l a ! Sen snickra snickra snickra, ja Jonas då.. Så jag får väl hitta på något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0