mammy wants

Mamma Matilda behöver en ny väska, den ska ju även fungera som skötväska så stor och rymlig är ett måste. Har ju en skötväska redan, men den är lite för stor och aldrig att jag lägger ut dyra pengar på just en 'skötväska' igen. Har tittat runt och de billigaste är från 500, men vanligtvis hamnar de runt 800 - 1000 kr. Makalöst. De är ju inte ens snygga! Massa tramsiga mönster och yada yada.



Den här blir det, när en slant finns över ;-) från nelly.com och precis vad jag alltid velat haft! Hör du det Jonas? puss puss puss! :-D

Vet ni vad? ... det kom en traktor, som sänd från himmelen och skottade hela gårn! YIPPIEEE! Har ingen aning om vem det var, har mina misstankar, men helt jäkla underbart. Puss! på dig.


Nu ska jag ta ut mina muffins ur ugnen, mmm.. Ella, min bakassistent hon tog och somna hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0