mumintrollen

Hade ni en bra alla hjärtans dag? Det hade vi, lagade god mat; potatisgratäng, broccoligratäng (superjäkla god! i hate potatisgratäng ju) och kött. Cheesecake till efterrätt.

Lyckades med konststycket att bränna något i ugnen så det spred sig en tjock tät londondimma i hela huset. Och lukten! Fyy. Tur Jonas har överseende med kockerskan när hon sätter igång ;-) Nu har dimman försvunnit och jag har skrubbat ugnen för kung och fosterland. Just lukten av bränd mat är .. inte angenäm.



Ella fick bok om mumintrollen + ett mjukistroll? och ett par älsklings-strumpor från Lundmyr.



Ella med trollet... Hon fick en ny body idag, från Name it. Trodde nämligen det var idag hon hade namnsdag, men det är imorn! Här har man kollen.. Älskar mockasiner, ååh det påminner mig om småbarnsgympa :-D



gillar skor



kryper vidare!



Nu sover Ella och jag tänkte kolla på Gynekologen i Askim. Såg det igår och ja, tyvärr.. precis min typ av serie ;-) Hej Matilda 96.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0