passpå

Vilken perfekt start på dagen, hör någon på bron och tänker att det är Jonas. Sen börjar det knacka, då tänker jag men jäkla dumskalle, du har väl nyckel?? Så öppnar jag och där står inte Jonas. Utan en brandsläckarnase, Eh, god morgon? "Väckte jag dig?" Eeeeh.. Låt se, morgonrock, inget smink, ruffsigt hår.. Vad tror du? :-)

Trodde jag var skonad från sånna här väckningar, har inte hänt på väldigt väldigt länge. Men men, vad kan dom vänta sig när dom knackar på halv tio liksom? ;-)


Nu ska jag fortsätta dagen, duscha, dammsuga, packa åt Jonas, tukta Ella och säkert något mer jag glömt.


Jo, vi var ju i Sundsvall igår för återbesök på Sjukhuset. Gjorde Birsta först, dvs lämna in min telefon som brunnit. Jonas tog en ny telefon också.. Sen en snabbis på Willys, tokbra erbjudande på blöjor, så ni vet ;-) Iallafall, kom på sjukhuset i tid, vägde Ella först och sen kom läkarn. Det första hon säger "Jo, ni skulle komma efter 6 MÅNADER inte VECKOR". Men tack!! Jaja, alltid bra med en extra koll antar jag :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0