Paus

Fyfanken vilken huvudvärk jag har! Antingen är det för att jag faktiskt ser dåligt (det gör jag), eller så är det från nacken ELLER så beror det på att jag och lena spelade kort till halv tre inatt ;-) donno! Känner mig faktiskt bakfull idag.

Ska mota Olle i grinn och äta negerbollar. Det är jag värd? Missade ju faktiskt lunch idag. Dusch, sno ihop bollar och sen SOLSIDAN! Ska nog slå på stort och se Wallander också, Jonke är nog inte hemma före tolv så jag kan ju lika gärna vara uppe då.

Justja, tvätten....... Döh.

Nu gick hunnjäveln igång igen! Ellas alltså, man ska trycka på antingen tassar, nos eller mage så rabblar den massa galemattias, men den här den går igång av sig självt? Den ligger just nu i hallen och rabblar alfabetet. Åhherremingud. Den tog vi batterierna ur ;-)


Mammas lilla hjärta har haft en toppenhelg i Bräcke iallafall. Moffen är SÅ stolt, ringde nyss och skulle höra vad hon gjorde, å jag åkte därifrån för en timme sen ungefär ;-)

Häng å däng tvätt'n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0