sanitär katastrof

Har röjt i kylskåpet av alla ställen. Åh herregud, rent hus någon?! Men nu är det rent :-) Så tar en paus nu innan nästa uppdrag; toaletten.
Ge mig en städrock, tack.


Lyssnar på en låt som gör ont i hjärtat. Ibland behöver man höra någon annan sjunga orden man tänker. Musik går i perioder för mig, ibland lyssnar jag aldrig ibland jämt. Imorse drog jag igång Spotify det första och låg i sängen och mööös. En helt ensam natt hemma, det var länge sen!


Igår var jag till Bräcke med lillfisen. Blev bjuden på hemmagjorda hamburgare, gud vad gott!! Undrar var våran hamburgerpress tog vägen? Någon som vet med sig att dom lånat den? ;-) Hemvägen var mindre rolig, tydligen hade någon klippt en älg i torsdagskväll, usch! Snälla Älgen håll dig i skogen?

Nu ska jag ta fram mina vänner; Ajax och Mr muscle.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0