Söndag

Så var den här helgen snart slut, den har gått i fixandets tecken. Har fått lite gjort här hemma, bland annat i köket. Det tar sig! Det gäller bara att muta snickarn ;-) pusspå! Fnular på fler mutor så det blir ännu mer gjort i veckan, tjipptjipp!

Har stora planer för Ellas rum. Är inne på golv nu, hmm.. Så många val, men ändå så lätt. Frågan är hur rätt det blir med tanke på damen som ska bo där..? Rosa, rosa också lite mera rosa får nog bli den röda tråden iallafall. Vill komma igång nu, lär mig hantera en skruvdragare tack?

Imorn är det alla hjärtans dag, mmmysigt! Hur 'firar' ni dagen? Ifjol firade jag och jonke i ett rum på sjukhuset, efter en dag med en liten liten Ella. Konstaterade att för ett år sen vägde hon 2 kilo! Lillgumman, som idag drog sig upp mot sin matstol och stod där och jazza loss en stund! Spaghettilegs you know.. Annars har det varit fullfart på henne hela helgen, idag var ju dagen fulländad med besök av både farmor, mormor och morfar. Najs med lite annat folk än mamma och pappa ibland. Jo! Hon sa hejdå idag, hejdå till mig, hejdå till jonas, hejdå till nappen, hejdå till dörren, hejdå till hunden, hejdå till mormor, hejdå till farmor, hejdå till boken, hejdå hejdå hejdå hejdååå. Sött! ♥

Nu ska jag ladda upp för en dag i romantikens och silikonets tecken! Här har snickarn gått lös med silikonsprutan, på både väggar, tak och GOLV! Likamed halt. Måste tas hand om innan frakturer är ett faktum.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0