tidningstoken

Har precis tryckt ett gäng varma mackor, gott gott! Slog ju på stor förut och gjorde jättekok med köttfärssås som hela familjen (inkl Ella;)) glatt slevade i sig. Gott det med.

Sitter och tänker kanske klicka köp, pyjamasar till Ellisen. Är så svårt att hitta med fot i dom större storlekarna, så bäst att passa på när det dyker upp? :-)




Ella hos farmor, i höstas nån gång

Har även suttit och kollat prenumerationserbjudanden, det är min stora passion! Vet inte hur många per år jag tecknar. Men för tillfället prenumererar jag inte på någon tidning alls så jag passade på att ta 3..4...5 nya ;-) Mycket billigare än lösnummer och en gåva, perfekt eller hur?! Tidningar, i love! Har alltid varit beroende av tidningar, köper hem högvis! Värst var när jag var i Stockholm i höstas, löpte amok inne på Pressbyrån (bästa bästa tidningsstället) och köpte tidningar för flera hundra.

Nu ska jag fortsätta botanisera bland alla bra erbjudanden som finns.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0