Vitpeppar

Mmjoo, nu har ingen av oss gjort något magsjukeaktigt på nästan 48 timmar. Håller tummarna då!!

Så vad gör man för att roa sig som allra bäst under husarrest? Man shoppar ;-) Hade en stadsresa inplanerad, vi får se om vi åker imorn eller om vi skjuter på det.. Men jag beställde iallafall lite kläder åt Ella. Herregud, ungen har ju nästan inga kläder! ;-) Går åt mycket mer kläder nu, det blir matfläckar som inte går bort, hon sliter mer på dom osv. Shoppade på Lindex, gratis frakt och 30 % på valfri vara. Dessutom smidigt att lämna tillbaka, bara att knalla in i en vanlig butik.

Jaa.. Jonas slipar väggar i köket, jag och Ella är inne i sovrummet, hon sover och jag äter ipren. Det är den tiden på månaden ja.. ;-) Lovely! Får väl snart äran att ta upp allt slipdamm, men sen blir det måla av!! Åååh. "Bara" en vägg kvar sen!


Vad händer tonight...? Mello! Ha ha, in your dreams.. Jag ska leta upp en bra film eller så målar vi, det får tiden utvisa. Ska iallafall försöka få till en god middag!

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0