amen tja

Dagen började fel, aaah. Ibland blir man så trött på sig själv.
Men, nya tag nu efter lunch!! Håller på och donar och plockar, försöker få bort julen. Bara gardinerna å stakarna kvar, kanske tar bort dom ikväll. Måste nog iväg ikväll och botanisera bland blommorna på ICA också. Ja just ja, så ska jag beställa nya gardiner. Puss Jonas OM du läser det här :-)

Tvättar Ellas babygym, hon är ju stor tjej nu :-) Fåse om det klarar ett varv i Cylindan, hoppas det.


Jo.. Det är vår snart va? Så härligt med lite mildare väder! Helt underbart! Men saknar faktiskt kylan lite ibland, så mysigt att bara vara inne och pölimasa :-) Mindre kul för dem som måste iväg på jobbet då.. Har gjort upp en brasa nu, det är livskvalité om något! Trodde inte jag skulle tycka det var så speciellt, men jag kan sällan hålla mig ifrån att göra upp eld även om det är mitt på dan.


Känns fel ibland och rätt mestadels. Hmm.

I helgen ska jag påbörja projekt R E N S A, det ska vara klart innan sommaren. Varenda vrå ska jag gå igenom, sortera, ordna.. Ja ni vet, sånt där otroligt jävla jätteroligt. Men våran källare är en katastrof, fyfasen. Så, någon frivillig barnvakt? .. ja då menar jag både mitt lilla barn och mitt stora :-)


Nä, tror jag ska titta lite på Sex and the City, det ÄR livskvalité det!

Adjöken

Kommentarer
Postat av: Helena

Sex and the city är pricken över i:et ;) du vet att du har en fattig student som gärna tar emot allmosor efter du har rensat ;)

2011-01-11 @ 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0