faaakk

Jaaa, alltid samma visa den här tiden i månaden? Betala räkningar och ringa sjuhundra miljoner samtal. Har nog klarat av dagens samtal iallafall. Pjuh!

Det är strålande solsken här idag, men min lilltös har precis somnat så promenaden får vänta. Ska torka golven medans hon sover..


Är sjukt sugen på en förändring, vad som helst!! En ny tröja, nya örhängen, nytt armband, ny hårfärg (eller förresten nej på den) VAD SOM HELST!! Typiskt mig när det börjar närma sig våren, i love våren :-) Det är min må-bra period, ååh vad mysigt. Om det här tövädret håller i sig kanske våren kommer tidigare i år? Tänk vad härligt med fågelkvitter, ljusare tider, lövsprickning och sol!

Börjar få ångest inför jobbstart... Muntra upp mig!!


Jojustde, vem var det som tyckte att jag var duktig? :-) Haaallååå tala nu eller håll för evigt tyst!

Nä, torka golv och äta lunch.

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, det var jag, men jag skrev faktiskt mitt namn :) Jag tycker du ska satsa på ny hårfärg, var det inte du som talade i termer av rödblond förut? ^^

2011-01-26 @ 12:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0