fredag

Gud vad härligt med fredag! :-) Alltid lika mysigt. Dock jobba Jonke imorn, men inte söndag så lite helg ska vi väl få :-)

Han ska stå för maten idag, ta upp köttfärs sa han bara, spännande eller kör han ett säkert kort - tacos? Jag ska iallafall göra efterrätten, och det blir kladdkaka! Long time no see. Sen blir det en kväll i soffan, filmtips någon? Vi har bestämt snackafton, det funkar ju så med karlar. Man får bestämma i förväg att man ska prata :-) Ja alltså nu är det inget allvarligt vi ska ta upp utan mer diskutera framtid och sådant. Så man har något att se framemot! ;-)

Just nu ser jag framemot Isabell-helg... Gud jag kommer prata så dina öron kommer trilla av!




Jaa, jag har nog inget spännande att komma med. Ska gå igenom mitt H&M paket nu :-)

Kommentarer
Postat av: isabell

jag längtar också! jag kommer supa dig under bordet så det borde kanske räknas som min hämnd?? ;)

2011-01-23 @ 18:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0