Fredag och Diinglisar

Fredag, dagen d är kommen! Ska ju iväg med Ella och ta sprutor och ett års-kontroll. Det går nog bra.. Hade ju tänkt att lillfisen skulle få något fint efteråt, men det har inte hunnits med så vi tar nog det på tisdag då det är läkarbesök på sjukhuset. Å Jonke är ledig hela den dagen! SOM JAG LÄNGTAR!! Familjemys. Sen blir ju han borta onsdag - söndag, å jag fredag - söndag. Men det är nästa vecka det. Å jag hoppas jag slutat nysa och låta som en gamkärring tills dess.


Så idag ska vi hinna med spruta, fredagsstäd, fixa lite annat och hoppas att Ella slipper bli dålig av sprutan. Blir en alvedon efteråt så går det nog bra.

Har tittat på Teddykompaniets sida hela morgonen, är besatt av Tiger-Diinglisen Ella har. Blir fler sånna, en stor, en till vagnen, en man kan bita på ... ;-) Har ju massa tillfällen att fira framöver, alla hjärtans dag, Ellas egentliga födelsedag, Ellas namnsdag, min namnsdag... endast fantasin sätter gränser!





Jao.. Kanske dags att börja dagen då? Hörde posten kom nu så först plundra lådan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0