fullt upp

Harkört ett hårt morgonpass, dvs dammsugning, golvtorkning, toastädning, vika tvät, hänga tvätt, mata unge, natta unge, plocka undan .. yada yada yada! Att man aldrig får in någon rutin när det gäller städning? :-) Snälla lär mig någon?


Jaa vad händer resten av dagen? Vi får besök, dock inget jättespännande men ett måste ;-) Tur Jonas kan det där med att prata med folk! Jonas slutar dessutom två idag, så ska göra lite ärenden på eftermiddan. Hämta en kasse med kläder till Ella bl a :-)

Jag ska gå igenom dagens post, hade fått nya Solo. Jag å tidningar....


Härligt härligt väder! Vill elda, men de är 25 grader inne så jag tror jag avstår..


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0