love is my drug

Jahapp, torsdag idag. Känner mig småseg, trött, slut, hängig.. ja you name it :-) Längtar till helgen och sovmorgon! Ikväll ska jag lägga mig tidigt också! Häpp häpp.

Jaa.. Det var lite kallare idag va? Så får se om det blir någon promenad eller om vi stannar inne och eldar :-)


Vill verkligen verkligen på IKEA, typ nu. Har massa idéer! Vill göra om överallt ;-) Nämnde det för Jonas, negativ reaktion. Som vanligt då, men han börjar bli bättre. Lillhunn min.



Känns som att framtiden är utstakad och klar nu, kan jag kalla mig klarsynt då?


Men åh. Trehundra kilo clementiner och lite te på det här så.. så kanske man är människa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0