tagga

Känner mig motiverad och taggad för att ta tag i mitt liv. Hallåhej, så dags nu?! :-)


Så sparka mig i arslet imorn, för nu vill jag verkligen ändra mitt liv.

Yada yada, ni har hört det förut; äta mer nyttigt, mindre godis (eller varför INGET alls?), röra på sig mer.. Men jag vill verkligen göra alla rätt NU! Jag tror jag ska börja leka tjockholmen här hemma och filma mig själv, mäta och hålla på bara för att hålla tålamodet uppe.


Imorn äter jag ägg till frukost, broccoli och bacon till lunch och korv med coleslaw till middag. Några frågor på det? Nej just det Matilda, glasklart!!!!
Tisdag ägg frukost, lunch baconomelett, middag kyckling och coleslaw.
SÅ, då har jag två dagar att köra efter.


Väntar mig en fruktansvärd huvudvärk och orkeslöshet till veckan, så ring gärna och kolla så jag har huvudet upp och fötterna ner ;-)



Med ett stort nederlag kommer alltid en önskan om att vilja bli bättre.

Hepp, hepp!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra initiativ! Duktig du är! :)

2011-01-24 @ 21:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0