tisdag

Sitter i soffan och försöker vakna till liv. Känner mig lite småseg efter en natt med snorig karl bredvid mig ;-) Till helgen måste vi möblera om i sovrummet, vill ha tillbaka min sida!

Idag kommer mamma med fisksopppa till lunch, yammi! Supergott :-) Får se vad vi hittar på idag, blir en promenad iallafall?


Hämtade ju en kasse kläder igår till Ella, åååh så kul! Det är helt suveränt när man kan ärva kläder, speciellt efter Elise eftersom mycket är så gott som oanvänt ;-) Ska nog göra en storstädning å fortsätta tjata på snickarn så Ella kan få en egen garderob.


Jahooo... Nä ska nog göra ett ryck, känner jag min mamma rätt står hon snart på bron och vill in!


Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0