torsdag kväll

Har varit på byn och donat, handlat och sånt där väsentligt. Men, hela upplevelsen blev mycket bra då jag fick span på en av de snyggare karlarna. Ja han är lätt med på topp 5 iallafall.
Sån är jag. Man måste ju göra vardagssysslorna lite roligare ;-)

Nu ska jag avnjuta en lchf-semla (jo dom har sånna på ICA..) och halv åtta hos mej! Det är ju från östersund för fasen, och jag älskar karln med skägget! :-)
Är jag för övrigt den enda tjej som är för skägg? (på män). I måttlig skala. Eller mycket. Eller lite. Eller inget alls. Beroende på vem som är bakom skägget.


Nä, koka lite kaffe och te och sen njuuuta. Igår var Ella vaken till 2330, det var ju festligt...



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag är också för skägg, det är så härligt ;) & jag tyckte också om han från östersud, så härligt östersundig. Fan sicken hemlängtan jag fick då ><

2011-01-28 @ 08:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0