whiskey in a jar

Ja nu låter jag sådär skojsig, som om jag druckit whiskey i flera hundra tusen månader. Stärker min image, får tänka så :-)

Har gjort fint å rent här hemma, någorlunda iallafall. Fick lite hjälp av Ella sen somnade hon?! Jaja, bättre än pappan då som smiter härifrån fortare än man hinner säga ajax. :-) Blir nog en promenad om hon behagar vakna innan klockan är för mycket. Vi bytte till sittvagnen igår, verkar som hon trivdes för hon satt där och skrattade.


Tvättar nya kläder för första gången. Fintvätt. Blir alltid nervös då?? Jag litar inte på vår tvättmaskin.. Inte ett dugg, sen den höll min tvätt gisslan. Jonas fick efter många om och men upp luckan.. men mina misstankar finns kvar.


Fantastisk dag va? Joooråsåatte.. Det tycker jag.

Känner dock fortfarande för en FÖRÄNDRING!!! Men helst av allt en hel natts sömn, jag siktar in mig på nästa helg ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0