Guess what..?

Denna härliga underbara fredag kommer vi spendera djupt nersjunken i vår soffa framför första bästa tv-program. Japp, Jonas installerade nya boxen mot min vilja, men ett avsnitt "Halv åtta hos mig" är ju inte fel ;-) Jojo, lite har jag nog saknat att kunna glo på tv..

Hur som haver, jag slängde ihop en kladdkaka lite snabbt efter jobbet idag (herregud kan ju receptet utantill) och tänkte äta det med en stor skål jordgubbar och ett stort glas med cola och jordgubbar, lime och is - det är sommarsvalka det! Får hoppas vi hittar någon spännande film att glo på så är kvällen fulländad.

Jag hoppas på en sovmorgon imorn då jag är lite trött efter denna vecka :-) Men på't igen bara på måndag.. Ikväll ska jag iallafall glo in Nordljus.net - de har gratis frakt och jag har ju varit duktig denna vecka, eller hur?! ;-))
Jag har varit duktig på ett annat område också men det tar vi vid ett annat tillfälle.

Kvällens treat, jordgubbar och kladdkaka.


Trevlig fredagkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0