Häl och där

Hej ledig fredag!

Dagen tog vi som den kom, upp och iväg å gå en låång promenad som start på dagen. Härligt, härligt. Fick göra ett stopp på Ica efter vägen för vätskepåfyllning och skavsårsplåster, min lott i livet det.. Att konstant gå med en ond häl ;-)


Efter lunch bestämde vi oss för att åka till Fränsta för att se vad deras affärer har att erbjuda. Hittade iallafall "min" mascara, det var ju bra! Fick ögonen på annat smått och gott också, men det får stå på önskelistan så länge.

 

Såå.. Fredagkväll och jag har laddat upp med både choklad och jordgubbar. Jo, en Ramlösa smultron också! Den här hund-filmen som ska vara så bra går på tv också, annars fungerar några avsnitt Halv åtta hos mej som kvällsnöje också! :-)

 

Ha en härlig kväll och helg, jag ska jobba jag :-) Tjing! ♥

 

Ps/ Idag är jag snyggast i mitt nya linne med Kings of Leon på! Wohoo, tack Lena! :-)

 

Lite annorlunda fika, till prinsessan i familjen. Evighetsfika så att säga ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0