Hemmablind!

Tjolahopp!
Startade dagen med rivstart, Ella var hungrig och då måste det gå fooort :-) Sen begav vi oss till gammelfarmor för lite fika & bus. Vi fick barnvakt en stund då vi hade ett ärende att uträtta, men vi passade också på att besöka alla butiker på byn. Ojoj säger jag bara, här har man missat en hel del.. Det är ju lätt att bli hemmablind och i mitt fall alltid glo in nätbutiker när det vankas shopping, men bara på första affären hittade jag säkerligen 5 saker jag letat efter och tänkt beställa, blir att gå tillbaka då på måndag. Får ju min första (på länge) lön då :-)

Jo, sovrumsfönstret är ju nu helt klart med fönsterbräda och foder och hela baletten. Därför behöver jag en fin lampa, vilket jag också hittade idag! Om ni på måndag ser någon stackars sate på torget överlastad med kassar är det nog jag ;-) Men åter till sovrumsfönstret, jag har pimpat det idag - kom ju en leverans med nya (billiga) gardiner :-) Nu är jag nöjd! Sånär som på en lampa då. Och lite blommor...

Följde med lite nya kuddfodral med gardinleveransen - im going all in for pink!

Lullilull! Nu ska jag börja förbereda för ett kvällspass. Kämpa kämpa, snart ledig igen! :-)

Trevlig torsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0