Höst?!

Goddag onsdag!
I måndags damp den första höstkatalogen ner i brevlådan, idag kom ännu en till. Jag vet inte jag, men det känns alldeles för tidigt! Hallå, vädret är ju på topp - påminn mig inte om regn och rusk ;-) Det är ju verkligen s o m m a r nu, så härligt så! Pappa och lillhjärtat myser och busar på hela dagarna, medans mamman jobbar och står i. Men ha tålamod mamma, bara 3,5 vecka kvar :-) Men vem har sagt att det inte går att ha semester varje ledig stund?! Imorn börjar jag lite senare vilket innebär att jag har en hel lång förmiddag att ta tillvara på, så jag hoppas på fortsatt soligt väder imorgon.

Kvällen bjuder på lite snickring, vi håller på att färdigställa bron med innertak och belysning. Kommer bli kanon, och så småningom ska det dit en liten mysig möbel! För våra kaffestunder och kanske ett glas vin på tu man hand... Appropå möbel nämnde Jonas att han vill ha nya soffor framöver och i tyg! Det blir perfekt det älskling :-)


Nu ska jag hjälpa min käre snickare,
ha en trevlig onsdagkväll! ♥





Några höstfavoriter snappade jag upp ändå.. Men det får bli en mer ingående kik senare i sommar ;-)
bilder från www.ellos.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0