Länge sen

Hallå där vänner!
Här har man (inte) legat på latsidan ett tag, har haft lite fullt upp med jobb och att torka golv. Ja från ett beroende till ett annat.. Min käre sambo konstaterade igår när jag slet fram moppen att det var tredje gången inom loppet av 5 dagar jag torkade golvet. Whopsi, men till mitt försvar har vi en unge som älskar kladd och jag hatar kladd och sen som sagt, det gäller att lägga fri och ledig tid på annat än jag lagt den på förut!


Ikväll ska vi iallafall åka till Bräcke och göra byn osäker, om allt går som planerat. Det blir att avnjuta en middag med mamma iallafall och sen har vi kvällen barnfri, så vi tänkte testa Bräckes öltält - japp!! det ska tydligen finnas ett sånt :-) Najs! Öl är väl bra för håret....?


Idag var vi iväg och köpte lite sånt där väldigt nödvändigt såsom bräder, skruv och bits och torx och allt vad fan det heter - nu ska hua av karln. Vi ska äntligen fixa till runt sovrumsfönstret, det blev ju aldrig gjort ifjol (!!) när vi bytte fönster. Vet ni en annan sak, jag har haft samma gardiner sen ifjol i vardagsrummet. Japp, de har suttit där höst som jul som vår och nu sommar igen. Men det gör mig ingenting, jag gillar dem och de får hänga där de hänger! :-) Så ska köpa ett par gardiner till sovrummet nu iallafall, så gulligt då av Ellos att skicka ut ett sms med rabattkod - great minds think alike! :-)

Bjuder på en ganska deprimerande bild av vårat kök, men nu är det fint! :-) Tror det här var i December.

 

Gardinjakten har börjat, vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0