Limeys


Mitt nästa köp, tror att den har mycket inspiration att bjuda på! Har redan de två föregående böckerna och de är helt underbara att bläddra i. Kostar ungefär vad 2 tidningar kostar, hrrmm... ;-))


Tjabba!
Här har det precis torkats golv, skön känsla. Dessutom har vi rengjort diskmaskinen?! Köpte någon slags rengöringstablett, vet ej vad den gjorde för nytta men det luktar citron i hela huset, me like :-))


I afton ska jag avnjuta lime-marinerade jordgubbar, grädde och ett gäng 'gamla' tidningar jag letat reda på. Kanske en film också!
Imorgon ny arbetsdag och den första jobbhelgen så småningom. Lagoma pass den här veckan, får lite sovmorgon men slutar i lagom tid dvs 17.


Jo.. Ska ni göra en efterrätt den här sommaren måste det bli lime-marinerade jordgubbar, så sjukt gott! Lätt att göra, dessutom är ju inte gubbarna så dyra längre (25 kr/L här, ganska överkomligt). Godast med hårt vispad grädde. En bit kladdkaka till skadar inte heller :-)
Jag ska för övrigt testa göra citronkladdkakan fast med lime - borde bli smashing? I löve Lime!!


Jo.. En sak till, erat bästa fiskrecept, tack! Jag tänkte göra fisk till lunchlådorna, Jonas äter ju inte fisk så kan ju passa på at work. Bring it on!


God kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0