SUR!

I Måndags konstaterade vi att det var mycket hallon på våra buskar, idag två dagar senare har några fräcka människor plockat allthopa utom ynka 2 L.... SUCK!!

 

Hej!

Vi har alltså tjuvar och banditer alldeles inpå husknuten, detta ska utredas och jag har redan satt Wallander på detta :-) Skämt åsido - ni gör er inget besvär att stjäla våra hallon nästa år! Wait and see!!

 

Då kan vi lämna det. Här sitter jag nu nyduschad mitt i pågående rötmånad. Fullkomligt underbart, not!! Denna kväll bjöd på roligheter men gick snabbt över till tråkigheter ;-) Något positivt är iallafall att Jonke jobbar och står i med Ellas rum, snart dags för spackling och slipning... Det gillar jag!! Ska bli skönt att få flytta in fröken hennes egna 10 kvm. Vi är ju inte bortskämd med yta så ett till rum blir toppen :-)

 

Idag köpte jag och Jonas biljetter till ljungarocken. Årets happening i lilla Ånge! Kan dock inte kompensera upp utebliven storsjöyra... Men man gör så gott man kan :-)


Stråka lugnt då alla jämtar, god natt! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0