Törs jag ropa hej...?

Hallå där!
Hard working woman här, glad i hågen var jag påväg till jobbet igår när jag fick ett sms - minst 2 h beodrar övertid hela helgen! Nåväl, vi är ett härligt team och gårdagen gick över förväntan så jag antar denna kväll kommer gå lika fint! Och JA, jag TRIVS med mitt jobb!! Vet inte hur många gånger jag fått frågan - men tänk såhär, är man positiv är ALLA jobb bra! Dessutom har jag najsiga människor omkring mig, inget ensamjobb :-) Då kan vi lämna jobbfrågan som verkar vara så intressant ibland! Jobba ska väl alla göra, inte sant..?


Så dagen idag bjuder på kvällsarbete, vi får se hur länge! Men har denna dag och morgondagen kvar sedan en ledig dag jag längtat länge efter! Vi ska äntligen investera i Ellas rum! Vi har beslutat som så att vi kör så det ryker så får vi ta morgondagen den dag den kommer ;-) Iallafall. Golv, färg, lister, gips.. Allt sådant ska vi hämta hem på tisdag. Hur kul som helst! Jag är övertygad om att hennes rum kommer bli jättefint, har en klar vision och Jonke är helt med på noterna :-) Blir skönt när hennes rum är klart så hon får ett eget kryp-in (och hon kan ha alla leksaker på sitt rum;-)! Men sova hos oss kommer hon nog göra ett tag till... ♥
Ni kan väl få lite förhandsinfo om rummet; furugolv, rosa, vitt... otippat va?! :-)

Snart åker Ella och Jonas till ljunga för lite kalas så jag får en stund all alone. Vad göra? Läsa tidningar såklart!! ;-)


Nu ska jag vila lite! Vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0