Vila behövs ibland

Tjibbi!


Tjuvens vilket busväder denna måndag bjöd på, dock inget jag märkt av inne i jobbets "lugna" vrå ;-)) Väl hemma mötte jag en glad dam och en ännu gladare papps! NAJS! Iallafall, vi åt god middag sen fick jag till min glädje öppna ett H&M-paket med lite eftersläntare, eller hur var det nu?! ;-) Trevligt innehåll iallafall - i'll show you later.

Aftonen ikväll bjuder på lugna puckar. Man måste ju ha tid för rekreation ibland också.. Lite planering har vi tagit tag i och jag funderar på om jag inte skulle.... eller?

Känner mig trött och slut i både kropp och knopp, skönt med ett eftermiddagspass som slutar 19 imorn ;-) Sen ledig onsdag, tjoho! Den lediga förmiddagen imorgon ska spenderas på närmsta brädgård. That's the way we like it, aha aha.. Knäppa familjen när den är som värst!

Nu har vi precis fått liten sötnos att somna efter en stunds illvrål :-)
Time for vila för den här mamman,
trevlig kväll! ♥


Pink is the new black! Söta muffinsformar som jag nog ska inviga snart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0