Aj aj och fy fy lilla dam


Det här med kläder och värme är ju inte en alltför lätt kombo, sitter i detta nu och går igenom sommarens garderob. Vad fattas och vad behöver jag?? Jag ska ju spendera större delen av denna sommar inomhus så nya jobbkläder är ju prio ett. Jag har samma kläder privat och på jobbet, men jag vill ju inte gå på jobbet i typ slappa shorts och ett urtvättat linne, där vill jag vara mer respektabel och vi har ju en dresscode att följa. Hur som, jag tycker det är svårt att hitta snygga svala sommarkläder! Jag har lagt en beställning på H&M så får se hur det slutar :-) Dom har för övrigt gjort om sin webshop, helt jäkla värdelös. Om du frågar mig ;-))

Privat i sommar vill jag ha långklänning och långkjol - ser underbart skönt ut och man behöver inte tänka på rakade ben ;-)


Vad gör ni denna heta torsdag? Jag jagar en galen kid och försöker göra mig själv iordning för dagen, vägning å mätning står på dagens agenda men det är inte förrän i eftermiddag. Först lunch och sova för lilla damen.. Vilket innebär en förhoppnings lugn stund för mamman! Ska inte klaga, första natten på länge jag sovit som en stock men tyvärr har humöret sjunkit ju längre dagen gått ;-)

Det börjar bli dags att utöka Ellas leksaksförråd, hon älskar att plocka och dona med kastruller, muggar o dylikt så tror det här skulle passa henne bra.


Jo, hörde ni katchinget igår? Det gjorde jag! Kul att få skattepengarna, ingen kan vara gladare än jag :-) Vad ska ni göra för era kronor? Våra går åt till fönsterbleck, en tråkig men ack så nödvändig utgift. Jonas har dock lovat mig en liten present så vi får se vad det blir.


Ha en trevlig torsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0