Äntligen!

Vet ni vad som dök upp i min brevlåda igår? Något jag väntat ihjäl mig efter, och tro mig vänta är inte någon starkare sida hos mig..

Detta var det! Två tallrikar ur serien Swedish Grace från Rörstrand. Varför jag fick dessa var för att samlat ihop 10 Findus streck-koder, totaly worth it! Och totaly tantigt ;-)) Men dom är superfina och stilrena och VITA, vi har haft ett grått porslin sen vi flyttade hit men mat ser helt enkelt mer aptitligt ut på vita tallrikar. Nu inväntar jag 4 tallrikar till, men sen kan jag bjuda på finmiddag! ;-))

Vad gör vi av den här dagen? Jo vi tar det easy-peasy och bara njuter! Fick ett stort sug efter dollarstore men det är lite för varmt för det. Får se hur länge mannen i huset ska jobba idag, men förhoppningsvis slutar han lagomt till middagstid.
Nu står Ella och festar på gårdagens chips så gotta go! :-)


Ha en nice dag i solen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0