Bokleverans & ny vecka

Halloj!

Gud så skönt med lite regn, inte sant? :-) Jag försöker hålla mig positiv så gott det går dessa två sista veckor som återstår av min mammaledighet, carpe diem ni vet ;-) Så denna dag vigs åt innemys och lite fixande medans Ella sover. Vi tittade på mumin en stund innan hon ville sova :-) Inte ofta man får mysa med den damen.. Gäller att passa på!

Jo, jag försöker få tag på någon på sjukhuset som kan hjälpa mig med en fråga jag har, så j-kla svårt att få tag på nån! Ringer på ett nummer och inget av de val man ska göra passar mitt ärende, varför krångla till det? En så simpel fråga som jag tycker inte jag behöver besvaras av en sjuksköterska utan av den som sitter i receptionen eller kan se bokningar. Slöseri med resurser kan jag tycka.. Det sparas in åt alla håll och kanter men de gör det ju bara krångligare och svårare. Nog om det.

Dagens leverans, två nya böcker till Ella. Från Goboken, dom hade erbjudande till nya kunder om ett gratis paket utan fraktavgift. Suveränt för böckerna är ju jättefina också behöver inte bokmalen vara rädd om dem. För det är precis vad hon är, en mal, som ska äta alla böcker hon har.

 

Dags för den här mamman att äta lite lunch nu,

tjingeling! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0